16è a la Matagalls-Granollers


29/11/09

Avui ha tocat matinar, el punt de trobada amb el Robert era a les 4:45 i cap a Granollers. A l'arribada primer xoc termic. La pujada amb autocar fins el Montseny ha estat com estar en una sauna i en grunxador. Com visc a Bcn he fet el "petate" de roba d'abric, diferència tèrmica de més de 6 graus i llumica considerable.

Sortim de l'autocar i 5 km cap amunt (trigo uns 50 minuts en fer els 5 primers kilòmetres) a Matagalls un vent fred que feia mal la veritat, primer control, faig una foto a un grupet i baixò a tota llet (dintre de les meves possibilitats fins a Coll Formic i l'esmorçar no m'entenro dels kilòmetres, vull dir que vaig massa bé. A El Bellit una buti que hem dona forçes, però penso ostres encara hi ha molta cursa. Llavors vaig passant uns grups però arribo un moment que durant estones llargues vaig completament solet.

A l'arribada a la semi trobo a la meva nave nodriça o equip de suport, la Raquel i el Tristanet, això hem possa les piles, hem diu que algún company correcat ha passat ja fa una bona estona i llavors penso "Continuaré amb aquest ritme fins al 30 km i del 30 al 40 km anem a apretar una mica més".

El paissatge cada vegada es fa més urbanita i continua amb baixada, cosa que amb el meu estat es un regal del cel. Llavors quan resten uns 10 km l'hi pregunto al punt de control, quina possició porto i hem diu el 17 o 18. Jo el 17 o 18 :rofl: vamos que ja entenc que es una marxa i tal, però jo 17 o 18 :love: Estic encantat.

Del km 30 al 40 finalment he pogut anar-hi a una mitjana de 5 minuts el kilòmetre. Arribo a meta i la nave nodriça m'acompanya a fer els darrers metres i estic content. Pregunto i sóc el 16 corredor.

Un dels corredors hem felicita, mai havia tingut aquesta sensació d'arribar amb els primers i m'ha agradat molt.

He sortit en el bus 3 i he fet un temps de 4:48:55 i 42.30 km, per la meva primera participació jo més que content.

Per cert, agrair especialment a la gent de control i avituallament :great:.

Circuit Matagalls-Granollers.

I un parell de fotos meves, fetes per la Raquel ;)


Arribant a la meitat de la cursa


Arribant a meta


0 comentarios:

 
Contadores
Contadores Web