Crònica 2ª Travessa Les Borges Blanques Montblanc


30/8/10

Avui comença el dia a les 3:30 de la matinada, tots cap a dalt i a fer km's fins les Borgues. Conduir a aquests hores per Barcelona i l'A2 és una meravella. Arribem una mica abans de les 6:00 i esmorçem tots tres a dins el cotxe al costat mateix de l'esglesia de les Borges. Recollim tarja i bossa i hem preparo la bossa i la roba. Saludem als companys correcats: Xeix, sioux i Bernaus. Sortida puntual, mp3s toveta whistle amb música i comença la travessa. Per dintre de les Borges amb tranquilitat. Comença la cursa ja fora de les Borges. El terreny és el tipic cami ample, planer, amb pols i algunes pedretes. Però molt i molt ràpid, la meva idea de la cursa era fer les 3 primeres hores a bon ritme ja que el problema d'aquesta cursa es el sol i la calor. Les dues primeres hores hem passen molt ràpid, passen els kilometres i els avituallaments i punts de control. Hem penso que no vaig malament però no conec ben be quina és la meva posició. Els 3 primers punts de control fins a Milmanda gairabé sense aturar-m'he, veig a un grupet de 3 corredors i he trigat un munt en passar-los. Fins a Poblet tot el camí és ràpid. Però els punts de control de St Trinitat i St Joan són una altra cosa i hagut de baixar una mica la marxa. En aquest darrer parlo un moment amb la gent del punt de control i hem diuen si vaig sol (he fet la NQ solet com un mussol Smiley. M'ha sorprés una mica la pregunta, ja que sempre he fet les curses tot sol. Suposo que anar-hi amb companyia té les seves avantatges i inconvenients. Espero un dia poder fer una travessa/cursa amb un altre corredor, per veure que tal hem va. De St Joan a Montblanc tot baixada no massa tecnica. A l'arribada agafo al Tristán (el meu fill de 15 mesos) a coll i vec i entrem a l'esglesia més contents que uns gínjols. Durant tota la cursa no he pogut menjar molt, però aqui he recuperat forces, aigua, aquarius, cocacola, un entrepa, ... tot molt bo la veritat. Després ens hem anat la familia a la piscina i ens ho hem passat teta i hem acabat menjant al buffet de l'Area. S'ha de combinar tot una mica, la familia m'ha donat suport i m'ha animat en 3 punts de control, l'ho minim es gaudir una mica la post-cursa.

Temps no oficial: 05:23:00 i posició vuité encara no confirmat.

Voldria agrair la tasca de tots els voluntaris i l'organització. El detall de la ceràmica molt maco, encara no he fet moltes travesses i fa goig al menjador aquest tipus de detall. Només m'ha a mancat una ampolleta d'oli de les Garriges que diuen que es tant bo.

0 comentarios:

 
Contadores
Contadores Web