Marató de Barcelona 2010


8/3/10

Primera marató feta i molt content party. Després d'uns entrenaments bons whip amb el grup del Roger Roca (gràcies a la gent de correcats que va aconseguir fer-ho possible, espero que més endavant es proposin nous reptes).

Esmorçar típic de platan amb mel i he arribat ja amb la ropa que faria la cursa. Foto amb cels correcats i tot ha passat molt ràpid, he sortit amb en ROBESPIER i ha sigut molt maco la veritat, molta animació, molta gent. Primers kms a poc a poc, primera vegada que miro el crono i veig que no vaig massa bé, però he pensat hi ha molts kms tinc temps, ho poc fer, tots aquests dies d'entrenament et donen confiança i el cap es fa més fort. La Raquel m'ha donat els primers ànims al carrer de sants amb el nen i això hem va de conya. Fins al km 13 vaig sense els mp3s, entenc que no hem calen, la cursa encara no ha començat. Els km's van passant, ara ja millor, una mica més lliure. En el km 18 veig a la Raquel i els seus pares. La Raquel fot vots d'alegria, ara si que ja veig que he recuperat una mica. Arribo a la part de Fabra i Puig per la Meridiana i tot perfecte, les cames van a millor. Al cap d'una estona arribo a la Diagonal, aqui se que es pujada i baixada, però veure la Raquel dos cops kms 25 i 30,800 on m'ha donat un gel (en total he pres 2 petits i 1 de gran al 25, 30, 35, 40). I ja fem la "tornada" mdr, potser la part del Fòrum és la part més feixuga, i es torna anima a prop d'Arc de Triomf. A Urquinaona, la Raquel hem diu que només resten 6 kms i és veritat això ja esta fet. A la rambla torno a mirar el crono, he recuperat i només resta l'últim esforç. Els 2 darrers kms han sigut els més durs, però he tractat de no baixar el ritme.
Els meus parcials:

km 5 00:28:26 4204 km 10 00:52:14 3899 km 15 01:16:00 3498
km 20 01:39.04 3044 km 25 02:02:06 2803 km 30 02:25:24 2594
km 35 02:49:08 2416 km 40 03:13:34 2243 Final 03:20:51 2028

Perdoneu, per el rotllo, però han sigut molts entrenaments i necesitava fer aquesta crònica. Agrair a tothom que ha fet possible la cursa, els avituallaments, ... I també al grup d'entrenament d'en Roger Roca, ha sigut collonut fer els entrenaments i les tirades llarges. Gràcies love Demà ja he de començar a fer natació i bici.

Punt negatiu o que a mi no m'agrada, el tema dels calaixos, entenc que championchip té els temps de mitjes i 10km i tot, no podria contral.lar els calaixos? Entenc que hi ha 42 km per passar gent, però no ho trobo bé que hi hagui gent que es fiqui a calaixos que no l'hi tocan, jo trobo que no es normal que passi a gairabé 2000 corredors, sortin a l'inici del meu calaix.


A l'alçada de Meridiana.

0 comentarios:

 
Contadores
Contadores Web