Mitja de la Vall de Congost


21/3/10

Avui, ja abans de la sortida ja he vist que no estava massa fi. La marató de barcelona 15 dies abans i un mal de panxa i ho notat des del km 1. He fet la mitja i no he anat ni de cames, ni de cos, però de cap i patiment he anat prou servit, hem penso que això hem pot servir per d'altres moments yes

El meu temps (encara per confirmar) 03:29:30, he trigat més en fer aquesta mitja que en la marato glasses Jo content per poder dir que he acabat (tancaven cursa a les 04:30:00).

Primera participació a una prova de Lliga Catalana de Curses de Muntanya, la veritat he trobat nivell en els participants. A nivell de cursa jo potser a la mitja hagues afegit 1 avituallament més.



Perfil de la mitja

A nivell de recorredut, l'aigua del riu fresqueta i el recorregut molt maco, cursa molt recomanable, però en la meva opinió s'ha de tenir un cert nivell si no es vol patir o no acabar.

I com anècdota la dona m'ha comentat que unes 12 persones de la marató han girat cua, buff això tampoc ho havia vist/sentit mai.


Arribant a meta

0 comentarios:

 
Contadores
Contadores Web