Resum de reptes del 2010


21/12/10

Els meus reptes del 2010 i els que més orgullós estic d'ells són:

Half de Balaguer
Núria-Queralt.
M^3
2 Maratons de Bcn i de Amsterdam
6 hores de Calella i 6 hores de les 24 hores

Com diu la dona sóc una mica tastaolletes, però durant tots aquests reptes he patit, ho he passat malament però a la fi m'he trobat bastant content de poder finalitzar-los. Abans no havia fet cap marató i ja al 2010 si que ho sóc. A nivell de marques penso que són força millorables.

Cadascuna d'elles té una cosa especial i unes sensacions i records que ja seran per mi presents per tota la vida.

La Half hem va fer veure que he de millorar molt en ciclisme, la Núria-Queralt va ser l'especularitat del paissatge i el patiment final. A més va ser la primera cursa que vaig tenir por al veure el nivell a la sortida. La Matagalls-Montserrat + Mercè va ser una anda d'olla maca que vaig compartir amb el bon company Xeix de corredors.cat. Les dues maratons el sol i la lluna, la primera amb força preparació i dirigit per en Roger Roca i la segona més al meu aire. I finalment les dues 6 hores amb 15 dies de diferencies, on he trobat que el cap és una part molt important.

Suposo que tots aquests reptes hem serviran per més endavant, però el que si que tinc clar és que no m'els podre treure del cap.

0 comentarios:

 
Contadores
Contadores Web