6 hores de les 24 hores de corredors.cat


20/12/10

Penso que unes 6 hores be mereixen una petita crònica. La veritat es que no hem trobava massa motivat per fer unes 6 hores, potser el fet de que feia només 2 setmanes hagués fet les 6 hores de Calella, ajudava una mica. Però, hem feia gràcia poder participar en aquesta prova que amb tant de carinyo preparen la gent de corredors.cat i a més era per una bona causa com la marató de TV3. Vaig arribar una mica justet de temps, però vaig arribar. A nivell de la prova penso que un cop trobes el teu ritme l'important és el cap. El que si que vaig notar respecte a les 6 hores de Calella són dos punts que per mi són diferenciadors:

El fet de fer una volta "tant" curta fa que tota la estona tinguis una sensació de un altre cop, un altre cop ...
La pista no ho entenc molt bé però fa que tinguis les cames més carregades, com a mínim és la sensació que jo he tingut.

No estic content del meu resultat però ara ja paro de fer 6 hores jejeje i torno a fer una mica de muntanya.

Per cert, gràcies a tots els voluntaris i a tota la gent que organitza les 24 hores.

Els meus resultats:
Pos Temps Voltes Distància V. Rápida V. Mitja
6 6:00:00 154 61,68 6 0:01:43 0:02:20

0 comentarios:

 
Contadores
Contadores Web