Ruta del Contrabadista (modificada)


9/8/09


Sortida: Ruta del Contrabadista (modificada)
Distància: Més o menys 9 km.

Vaig sortir de l'hostal Bellvedere un cop la família en Tristán i la Raquel hem van comentar que el millor que podia fer un cop anul.lada la cursa d'Ager era fer una sortida i vaig a sortir una estona per Puigcerdà, per l'estany. Però vaig trobar la senyal adjunta a la foto i vaig pensar, pot ser divertit arribar a França no? i vaig sortir a fer la ruta del contrabandista.

La sortida comença al costat del llac i per camins marcats (vermell i groc) fins arribar al costat del tren http://www.panoramio.com/photo/3163843

però en aquest punt en comptes d'anar-hi cap a Guils de la Cerdanya vaig agafar cap a Enveitg i la N20 direcció Bourg-Madame de tornada a Puigcerdà. Vaig fer la volta per una banda equivocada, però com plovia una mica i no portava planól, ni rés ja poc estar content de que vaig poder tornar-hi.

0 comentarios:

 
Contadores
Contadores Web