3A Cursa de Muntanya Vila de Falset


13/9/09

Distància: 21 km
Temps: 2:31:29

Jo no tinc molta experiència en curses de muntanya, però he de dir que m'ho vaig passar molt bé en aquesta cursa. Bona organització, treball dels voluntaris collonut, regals i samarreta macos. Això sí, jo (amb un grupet més) ens vam perdre una mica del recorregut uns 3-4 kms abans d'arribar a Falset, per la resta tot perfecte.

Respecte a la meva cursa 115 de 213 i 2:31:29. Era la primera vegada que feia 21 km de muntanya i he de millorar moltes coses, especialment les baixades més ràpides i no aturar-me tant a les pujades. Però vaig gaudir molt de la cursa i del paisatge. Al final vaig saludar a un parell de correcats oriol i guido i hem penso que encara hi havia 2 o 3 mes.



A més he d'afegir 30 minuts de natació els 3 dies que vam estar per Falset. Això de poder entrenar natació i combinar-ho amb la família ha sigut collonut la veritat. He pogut fer 30 minuts de natació tant a la piscina de Falset com a la de Porrera i la família al mateix temps ha gaudit de la piscina.

0 comentarios:

 
Contadores
Contadores Web