Mijta de Granollers


2/2/09


Cursa: Mijta Granollers
Temps: 01:34:35

A la mitja de Sitges no vaig poder baixar de 01:35, però a Granollers ho he aconseguit i estic content. La cursa la vaig fer sense barqueta i amb el mp3. La pujadeta fins al 10 patint una mica i sort que la resta era de baixada la veritat. I ara una curiositat, la meva crònica de l'any passat:

04 Febrer 2008, 11:46:00
Cachirulo moltes gràcies per la informació. Ja hem semblava a mi que el Polar no deia mentides. Temps real 1:43:33, que es 1 minut i 10 segons menys. Jo era darrera, però suposo que hi havia gent més enrera que jo i encara aquesta diferencia pot ser encara més gran.

A nivell de cursa faré 5 cèntims de les sensacions (potser pot servir per la gent que no té molta expèriencia com jo). Jo aquest cop vaig dir, nen mira el cronometre, estas a la barqueta 1:44-1:45 llavors a 5 minuts el km. ho fas. Els primers kilometres, podia correr més però vaig pensar (nen, que encara hi ha molta cursa wink2). Total anava clavant el 5 minuts km (bueno més o menys whip). I això hem va permetre arriba al kilometre 15 més o menys portant el mateix ritme. I al final vaig poder apretar una miqueta. Era la primera vegada i la veritat estic força content.

0 comentarios:

 
Contadores
Contadores Web