Mitja Marató Ciutat de Mataró


8/12/08


Cursa: 11ª Mitja Marató Ciutat de Mataró
Distància: 21.097 km
Temps: 01:35:54

He disfrutat amb aquesta cursa. El dia ha sigut perfecte per correr nuvols prims, sense sol, poquet de vent i una temperatura entre 10 i 10.5º. Abans de la sortida ja pensava en fer marca personal (MP), hem trobava força bé, però aquest cop he sortit amb cap. No porto rellotge de velocitat, només de pulsacions i gairabé no ho he mirat en tota la cursa, de fet ara començo a veure que sense rellotge pots saber si la cursa es bona o no. Al km 10 m'he apropat a la meva MP de 10 km. i he tingut una mica de por, potser "petaba" abans, però he continuat i llavors he vist coses que no havia vist mai abans. He vist gent que acostumo a veure davant meu i he vist que les cames i el cap tiraven cap endavant, m'he dit aprofitem que avui pot ser un dia maco. I si finalment, 01:35:54 baixant en 10 minuts la meva marca de l'any passat. Suposo que encara poc millora, però sense pressions i sobretot sense lesions. Hem penso que el repte de les Sant Silvestres el poc assolir. Penso que a Canovelles podria fer 44:00 i a Barcelona 45:00, ja veurem.

0 comentarios:

 
Contadores
Contadores Web